מותג
מילות המפתח: שיווק, מותגים מוצר שפירסומו כה רחב עד שהוא מזוהה בציבור לפי שמו, הסמל שלו, האריזה שלו, וכדומה. /למידע מלא...
קהל יעד: כולם תאריך: 1997-2003 שפה: עברית
תוכן שיווקי ( المضمون التسويقي )
מילות המפתח: שיווק שיתוף פעולה בין גופים מפרסמים לבין יוצרים בערוצי התקשורת המסחרית בטלוויזיה, בקולנוע, באתרים באינטרנט, בטלפון הסלולרי או במשחקי מחשב לצורך הרחבת מגוון אפשרויות הפרסום באמצעות מסרים סמויים והשפעה על התת-מודע של הצרכנים. /למידע מלא...
קהל יעד: תיכון שפה: ערבית
עברית
סמליל (לוגו) الشارة (اللوغو)
מילות המפתח: שיווק, סמליל מרכיב גרפי כגון איור או משפט קצר שמטרתו לסמל ולייצג ארגון או מוצר בתודעת הציבור. הלוגו מופיע על נייר מכתבים של ארגון, על המוצרים שלו, על המבנים שבהם הוא שוכן, על כלי הרכב, על מדי העובדים, ובמקומות נוספים שאפשר לזהות בהם את הארגון או את המוצר. /למידע מלא...
היום הלאומי לאינטרנט בטוח
מילות המפתח: אינטרנט (רשת תקשורת), אבטחה בתאריך 12.2.08 חל היום הלאומי לאינטרנט בטוח. השימוש באינטרנט הפך לחלק ממהלך החיים היום יומי שלנו. בצד עושר המידע והרחבת האופקים מביא איתו האינטרנט סכנות אפשריות למשתמש, החל מבעיות אבטחת מידע, דרך דואר זבל, חדירה לפרטיות, חשיפה לתכנים לא ראויים, התמכרות ועוד. היום הלאומי לאינטרנט בטוח מטרתו להעלות את המודעות לסכנות אלה. /למידע מלא...