| 
| 
|  | 
 |  |  
| 
 | ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה (בראשית כח 10) 
 | 
 |  
|  | 
 |  |  |  
 
 תנועתו של יעקב קדימה מודגשת באמצעות הטיית גופו, עיניו הפעורות המביטות קדימה בנחישות והבד המתנופף מאחוריו. הצבעים אינם מחקים את צבעי הטבע, ורוב הציור מבוסס על גוונים חומים-צהובים עם נגיעות של צבעים נוספים. כמו-כן, מטשטש אבל פן את המעברים בין צורה לצורה, כפי שניתן לראות ביד האוחזת במקל ההופכת לכתם צבע, וזאת במקום להגדיר כל אצבע כאיבר נפחי ונפרד. הצבעוניות הלא-ריאלית והטשטוש מעניקים לסצנה המתוארת משמעות רוחנית שמעבר לאיור של אירוע. 
| ביבליוגרפיה: |  
|  |  
| 
| כותר: | ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה (בראשית כח 10) |  
| שם 
              הקטלוג: | אבל פן 1963-1883 |  
| מחבר: | פן, אבל |  
| תאריך: | דצמבר 1987 |  
| הוצאה לאור: | מעינות |  
| הערות: | 1. אלבום ציורים עם מבואות ודברי הסבר. 2. הקדמה: יעל גנסיה.
 3. מבואות: ד"ר גדעון עפרת, יגאל צלמונה, יעל גנסיה.
 4. תרגום מעברית: פרץ קדרון.
 5. באדיבות מר איתיאל פן.
 |  |  |