תקשורת, תעמולה ומערכות בחירות בישראל
מילות המפתח: תעמולת בחירות, אמצעי התקשורת ופוליטיקה המאמר דן בקשר בין תקשורת, תעמולה ומערכת הבחירות בישראל. במערכות בחירות מתעצם תפקיד התקשורת לשיא: על התקשורת לתווך בין בוחרים לנבחרים ולעשות זאת בהוגנות, איזון ואובייקטיביות מקצועית. המאמר מציג את שני המקורות העיקריים שיש לציבור הישראלי כדי לקבל מידע במערכת הבחירות: סיקור תקשורתי ותעמולת הבחירות ומציג את הביקורת הקשה המוטחת כאן ובעולם, על סיקור מערכות בחירות בתקשורת. /למידע מלא...